Heartflutters 3 kolom

zondag 27 november 2011

Nail art goud schuine v-vorm

Hallo dames,

Dit is dezelfde nailart als Nail art zilver schuine v-vorm .
Ik zal toch even uitleggen hoe ik dit heb gedaan.
Tevens heb ik hiervan een filmpje waarop je kunt zien hoe ik deze nailart heb gemaakt.



Wat ik gedaan heb:
  • Verzorgingslak.
  • De tip met een topcote (doorzichtigelak) lakken in een schuine v-vorm.
  • Goude glitters over de topcote strooien.
  • +/- 2keer met een topcote over de glitters zodat deze op de plek blijven zitten. 
  • Met een striperkwastje een zwart randje maken om de v-vorm te accentueren.
  • Met créme 2 streepjes maken aan de kant waar het laagste randje is oftewel waar het v-vorm het kortst op de rand van je nagel zit.
  • Met een topcote over het puntje van het zwarte lijntje. Hierop kun je een zilver steentje plakken.
  • Topcoten en je bent klaar met een mooi resultaat.
Hier zijn nog enkele foto's:







Ik hoop dat jullie deze net zo mooi vinden als de zilvere.
Zoals beloofd het filmpje met de werkwijze om deze nailart te krijgen.
Ik zit soms met mijn hand voor het beeld maar ik hoop dat jullie toch goed kunnen zien wat de bedoeling ervan is.
Laat me weten wat jullie er van vinden.
Liefs Iris



15 opmerkingen:

  1. You,ve got very nice nail art =) Thanks for reading my blog, I've joined reading your blog too =)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank you Mia for you're sweet comment and joining my blog. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. iris they are beautiful! very beautiful job and i am so honored you like my work and i inspire you! please say! xoxoxoxoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thank you Robin for you're sweet comment í'm so happy you like it :D

    xx Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is so pretty! I love that gold glitter polish!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sweet! They look perfect for this special season..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thanks for the tutorial! I'm not so good at glitter and the tutorial is very useful for me. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. You're welcome Lady butterfly...
    I hoop you can use it well..

    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...