Heartflutters 3 kolom

zaterdag 24 november 2012

Trind nail repair set

Het ladies,

Zoals jullie al weten van mijn post een paar dagen geleden heb ik dit als verjaardagscadeautje gekregen. Er zat ook nog een vijl bij (die was ik vergeten er bij te leggen).

Ik wilde even kort vertellen wat het is:
links op de foto staat de 'Trind hand repair'. Deze hand repair verzorgt je handen (bijvoorbeeld bij droge handen) Ik heb er al gebruik van gemaakt, ik vind het heel erg fijn want het trekt snel in en het ruikt ook nog eens heel lekker.

In het midden staat de 'Trind nailpolish remover'. Dit product is aceton vrij en extra mild. Normaal werkt dit soort aceton niet zo goed bij mij omdat ik veel lagen lak over mijn nagels heb en dat duurt dan heel erg lang voordat het eraf is. Deze remover is het tegenovergestelde. Ik kreeg de nagellak net zo goed er af als remover waar wel aceton in zit. Hier ben ik erg blij mee want aceton is niet altijd zo goed voor je nagels :p.

Als laatste aan de rechterkant staat de 'Trind nail repair natural'. Dit is echt een geweldig product, ik kan niet vaak genoeg zeggen hoe geweldig ik dit vind. Ik raad dit product iedereen aan die problemen heeft met lange/stevige nagels te krijgen. Uiteraard geld dit niet voor iedereen want elke nagel is anders. Tot nu toe zijn de mensen bij wie ik het product heb aangeraden ook heel erg tevreden.






Ben super blij met dit setje! Bedankt lieve Anne-Marie!

Wat vinden jullie hiervan?
Heeft iemand al eens Trind nails gebruikt?
xx Iris  

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...