Heartflutters 3 kolom

dinsdag 5 juli 2011

Nail Art lichtblauwe glitter.

Hallo meiden,

Weer een nieuw idee, met een beetje inspiratie van een filmpje.

  • Verzorgendelak en/of basislak.
  • Daarna heb ik met doorzichtige nagellak (topcote) mijn tip gelakt. Hierover heen komt de lichtblauwe glitterpoeder. Nadat ik alle tips met glitterpoeder heb voorzien doe ik een topcote alléén over de glitterpoeder. Dit doe ik 2 keer.
  • Op mijn duim heb ik een sticker geplakt in de vorm van een bloemetje. En met witte nagellak heb ik puntjes gemaakt (met mijn dottingtool) vanaf het bloemetje.
  • Met mijn striperkwastje heb ik 2 streepjes getrokken over de tip. De dottingtool heb ik gebruikt om de puntjes te maken onder aan de nagel en midden op de nagel.
  • Topcote als laatste en het resultaat zie je op de foto's.
















  


















Laat mij weten wat je ervan vind en/of word volger van mijn blog!
~xXx~ Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...