Heartflutters 3 kolom

woensdag 29 juni 2011

Nail Art Blue & White bij Marjolijn

Hallo Allemaal,

15 juni is Marjolijn bij mij geweest om haar nagels te laten doen.
Ze wilde graag Nail Art zals ik bij Pink en White heb gemaakt alleen de kleur roze wilde ze in het blauw hebben.

  • Eerst heb ik een verzorgende lak gebruikt.
  • Ik heb eerst met de kleur blauw een french manicure gemaakt.
  • Met mijn striper kwastje heb ik in het midden een witte streep gemaakt.
  • Met mijn Dotting tool Heb ik aan de zijkant van het witte streepje puntjes gezet in het wit. (aan beide kanten 2).
  • Nadat dit droog is heb ik met mijn striper kwastje zwarte lijntjes gezet in een X- vorm. Dit lijntje trek je van het ene witte puntje naar het andere.
  • Als laatse topcoten.









Marjolijn het was heel gezellig! Bedankt dat je bij mij bent geweest.

~xXx~ Iris

2 opmerkingen:

  1. Hey Iris,
    Michele hier.
    Zou je aub kunnen inzoomen, zodat de detaillering meer tot uiting komt. Vind je nagels heel mooi hoor. Alleen is het jammer dat die foto's niet ingezoomd zijn op de nail art
    :D
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Michele,
    Ik zal proberen om foto's te maken van dichterbij.. Ik weet wel niet of dat bij de komende foto's erbij zit. Binnenkort zal ik ook met een filmpje komen op mijn blog. Laat me dan maar weten wat je ervan vond :D

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...