Heartflutters 3 kolom

zondag 30 september 2012

Nail art roze/paars met glitters en steentjes

Hallo dames,

Ik heb weer een nieuwe nail art design.
Dit is echt heel gemakkelijk om te maken en leuk om te doen.
Als je dus niet veel tijd hebt en toch iets leuks wilt maken is dit een handig design.





  • Ik begin zoals jullie ondertussen weten met een verzorgingslak.
  • Vervolgens heb ik 2 kleuren uitgezocht (paars en roze). Je begint eerst met 1 kleur en lakt maar tot de helft. Je hoeft dit niet super netjes te doen. Ik heb vluchtig streepjes getrokken en dat geeft dan een leuk effect. De andere helft lak je met de andere kleur.
  • Als dit goed gedroogd is heb ik lichtjes lijm aangebracht over de tip omdat ik glitters erop wilde (deze stap hoef je niet te doen als je dit niet wilt). De glitters breng je aan als de lijm transparant is opgedroogd.
  • Daarna heb ik 1 a 2 topcotes aangebracht.
  • Als de laatste topcote erop zit maar wel nog nat is bevestig ik de steentjes op de tip van mijn nagel. ik heb 3 zilvere steentjes gebruikt op alle nagels. 2 kleine aan de uiteinde en 1 grote in het midden. Alleen op mijn pink zijn het 3 kleine steentjes omdat de grote te groot was. 
  • Daarna nog 1 topcote en dan heb je een heel leuk resultaat.



















Ik hoop dat jullie dit ook een leuke nail art vinden.
I love comment!
En natuurlijk vind ik het super leuk als je volger wordt.
Uiteraard wordt ik ook volger van jullie.

xx liefs Iris

10 opmerkingen:

  1. Heel mooi resultaat, de rhinestones maken het echt af en heel feestelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful manicure. Those rhinestones give this design an elegant touch!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow echt super mooi! Die herken ik, want die had je laatst in het geel/groen! Super xxRebecca

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heeey lieve Rebecca!!
      Dankjewel en dat klopt die geel/groene komt er nog op te staan :D Ik stuur je straks een foto van wat ik nu wil gaan maken xxx

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...