Heartflutters 3 kolom

donderdag 23 juni 2011

Nail art met stripes roze bij Manon

Hallo dames,
Maandag 13 juni is Manon bij mij geweest om haar nagels te laten lakken.
Ze wilde heel graag "Nail art met stripes" op haar nagels.
Dit heb ik als volgt gedaan:
  • Als eerste heb ik een verzorgingde lak gebruikt.
  • Een witte french manicure.
  • Met een striper kwastje heb ik de zwarte lijntjes gemaakt.
  • Manon wilde graag een roze streep in het midden. Deze komt tussen de 2 zwarte streepjes. 
  • Als laatste een topcote.





Ik hoop dat jullie het leuk vinden en een reactie willen plaatsen of volger willen worden! Ook voor vragen sta ik open en als ik kan helpen, help ik graag.

Manon ik vond het heel gezellig dat je er was!

~xXx~ Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...