Heartflutters 3 kolom

maandag 13 juni 2011

Nail Art roze met zilvere glitters bij Renate

Hallo allemaal,

Vrijdag 27 mei heb ik de nagels gelakt van Renate.
Ze ging uiteten met haar familie en wilde graag iets moois op haar nagels en dat ook no bij haar jurk paste. Ze had een witte jurk met lichtroze bloemen erop. Ze heeft gekozen voor roze french manicure met een zilver glitterrandje en op de duim een wit bloemmetje en 2 zilvere steentjes. Het is een heel mooi en rustig resultaat geworden!



















Hieronder beschrijf ik hoe ik dit gedaan heb:

  • Een basislak.
  • Met mijn striper kwastje heb ik de roze french manicure gemaakt.
  • Nadat dit droog was heb ik met zilvere glitters een extra randje boven de french manicure gemaakt (met een striper kwastje). Dit gaf net iets meer effect dan alleen de french manicure.
  • Ze wilde graag op haar duimen een steentje of een sticker, als het maar wit was. Uiteindelijk heeft ze gekozen, met een beetje advies van mij, voor een wit bloemmetje en 2 zilvere steentjes. Eerst heb ik een topcote gebruikt en daarna heb ik het bloemmetje in de hoek van de duim geplakt en de 2 steentjes aan beide zijde van het bloemetje.
  • Als laatste een topcote en hieronder het eindresultaat.










Ik zou het leuk vinden als jullie mij laten weten wat jullie ervan vinden.
Plaats een reactie of meld je aan als volger.
Renate, bedankt dat je bij mij kwam om je nagels te laten lakken!

Kusjes ~xXx~ Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...