Heartflutters 3 kolom

dinsdag 27 september 2011

Zwarte french manicure

Hallo Meiden,

Vandaag heb ik een zwarte french manicure gemaakt.
Dit gaat het worden:






















  • Als eerste een basislak of verzorgingslak.
  • Vervolgens maak ik een zwarte french met mijn striperkwastje.
  • Langs dit randje heb ik een glitterrandje gemaakt.
  • Met mijn striperkwastje heb ik 3 witte strepen gemaakt vanaf een hoek boven aan mijn nagel.
  • Als afwerking heb ik in de hoek waar ik begonnen ben om die 3 strepen te maken een blauw steentje geplakt (op alle nagels).
  • Topcote erover heen en je bent klaar.


Dit is het resultaat:
























In dit filmpje kun je precies zien hoe ik dit design heb gemaakt.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.






~xXx~ Iris

4 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...