Heartflutters 3 kolom

woensdag 25 mei 2011

Nail Art geel met streepjes aan de zijkant

Hallo Meiden,

Een tijdje geleden heb ik een foto gezien van een leuke nail art. Ik vind deze heel erg leuk en daarom heb ik die vaker gedaan in verschillende kleuren. Het is niet zo heel moeilijk.



  • Verzorgingslak en basislak.
  • Met doorzichtige nagellak (topcote) heb ik mijn tip gelakt. Hierover heen komt de gele glitterpoeder.
  • Nadat ik alle tips met gele glitterpoeder heb voorzien doe ik een topcote alleen over de glitterpoeder. Dit doe ik 2 of 3 keer.
  • Aan de zijkant maak ik met mijn striperkwastje zwarte streepjes. Hou er rekening mee dat er nog witte streepjes tussen moeten (of een kleur naar keuze). Laat daarom een opening tussen de streepjes die je zet.
  • Daarna heb ik de witte streepjes tussen de zwarte streepjes gezet.
  • Als laatste nog een topcote erover heen en dit is het resultaat.
       
                                                                                       






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...