Heartflutters 3 kolom

zaterdag 14 mei 2011

Nail Art zebra paarse glitters

Hallo meiden,

Deze keer heb ik weer een zebra nail art gemaakt maar nu in het paars.



  • Verzorgingslak en/of basislak.
  • Daarna heb ik met doorzichtige nagellak (topcote) mijn tip gelakt. Hierover heen komt de paarse glitterpoeder.
  • Nadat ik alle tips met glitterpoeder heb voorzien doe ik een topcote alleen over de glitterpoeder. Dit doe ik 2 keer of 3 keer, je moet even voelen of het een beetje glad is.
  • Met mijn striperkwastje heb ik de zwarte zebra streepjes gezet.
  • Op mijn duim heb heb ik een sticker geplakt in de vorm van een vlinder. 
  • Op mijn ringvinger heb ik een sticker geplakt in de vorm van een bloemetje.

  • Als laatste nog een topcote.









Bij de linker duim zie je helaas dat er wat is misgegaan.
Ik had me gestoten terwijl het aan het drogen was en toen verschoof de glitter.
Het gebeurd mij dus ook wel eens dat het misgaat haha.




~xXx~ Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...