Heartflutters 3 kolom

vrijdag 6 mei 2011

Nail Art zebra blauwe glitters

Hallo meiden,


Ik heb een zebraprintje gemaakt met blauwe glitters. Ik heb de zebraprint alleen op mijn tips gemaakt. En ik heb er nog een paar stickers bij geplakt.



  • Verzorgingslak en/of basislak.
  • Daarna heb ik met doorzichtige nagellak (topcote) mijn tip gelakt. Hierover heen komt de blauwe glitterpoeder.
  • Nadat ik alle tips met glitterpoeder heb voorzien doe ik een topcote alleen over de glitterpoeder. Dit doe ik 2 keer of 3 keer, je moet even voelen of het een beetje glad is.
  • Met mijn striperkwastje heb ik de zwarte zebra streepjes gezet.
  • Op mijn duim heb heb ik een bloemetjessticker geplakt. bij deze sticker zat toevallig ook een steentje.  
  • Op mijn ringvinger heb ik een wit bloemetje geplakt en daar boven 2 zilvere reflecterende dots. 
  • Als laatste nog een topcote erover heen en je bent klaar.





Hier nog een paar foto's:
 



~xXx~ Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...