Heartflutters 3 kolom

dinsdag 3 mei 2011

Nail Art voor lange nagels

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een vrij moeilijk design gemaakt. Ik heb hier vrij lang aan aan gewerkt. Dit is ook iets wat je alleen op lange nagels kunt doen. Toevallig had ik ze toen vrij lang en heb ik dit uitgeprobeerd.


  • Verzorgingslak en/of basislak.
  • eerst heb ik met roze 2 strepen gemaakt vanaf de hoek van mijn tip. Eentje omlaag en eentje horizontaal (langs de lijn van mijn tip).
  • Daarna heb ik met geel een vlakje ingekleurd.
  • Dit zelfde heb ik met zwart gedaann.
  • Met roze heb ik nog eens de 2 lijntjes geaccentueerd.
  • Met zwart heb ik een soort bloemblaadje gemaakt.
  • Van binnen heb ik het ingekleurd met geel.
  • Met roze heb ik nog in het midden puntjes gemaakt en bij het eerste puntje een roze steentje geplakt.
  • Als laatste doe je een toplak er overheen en je bent klaar.

Het lijkt heel simpel maar dit is het niet. Dit dacht ik namelijk zelf ook maar dit viel behoorlijk tegen. Toch vind ik het resultaat vrij mooi geworden. Wat vinden jullie ervan? ~xXx~Iris

 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...