Heartflutters 3 kolom

zondag 10 april 2011

Nail Art 3 kleuren over de hele nagel

Hallo Meiden,

Dit is een ontwerp die je ook kunt maken op korte nagels. Zo ben ik zelf begonnen met Nail Arting. Ik had namelijk nog geen lange nagels. Nadat ik de Trind nail repair natural ben gaan gebruiken heb ik langere en sterkere nagels gekregen.
Maar goed ik ga jullie uitleggen hoe je dit simpel ontwerp maakt.

  • Ik raad aan om een verzorgende lak of een basislak hieronder te doen. (sommige kleuren trekken door je nagels zoals bijvoorbeeld rood. Dit heb ik namelijk zelf al een keertje gehad).
  • Je kiest 3 kleuren die je wilt gaan gebruiken. Bij dit ontwerp had ik gekozen voor wit, zwart en oranje.
  • Eerst heb ik wit erop gedaan en voor de helft op de nagel gelakt. ( Je kunt ook eerst de hele nagel lakken en daarna pas met de volgende kleur de helft lakken, als je dit gemakkelijker vindt).
  • Daarna heb ik met zwart de andere helft gelakt.
  • Als laatste heb ik met mijn striper kwastje een oranje lijn in het midden getrokken.
  • Je kunt er voor kiezen om als laatste een toplak erover te doen.
Je kunt het niet zo goed zien maar het middelste streepje is roze.











Bij deze 2 foto's is het streepje oranje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...