Heartflutters 3 kolom

dinsdag 26 april 2011

Nail Art roze french manicure

Hallo meiden,

Deze keer heb ik met roze glitterpoeder gewerkt.




  • Verzorgingslak en basislak.
  • Daarna heb ik met doorzichtige nagellak (topcote) mijn tip gelakt. Hierover heen komt de roze glitterpoeder.
  • Nadat ik alle tips met glitterpoeder heb voorzien doe ik een topcote alleen over de glitterpoeder. Dit doe ik 2 keer.
  • Op de duim heb heb ik 2 roze steentjes geplakt en 3 hartjes doormiddel van topcote.
  • Op mijn ringvinger heb ik een lila steentje geplakt op de glitterpoeder. Ook heb ik een steentje geplakt in de vorm van een hart en een hartje in het midden.
  • Als laatste nog een topcote erover heen en je bent klaar.
Hieronder een paar foto's:




  




 ~xXx~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...