Heartflutters 3 kolom

maandag 4 april 2011

Nail Art Pink and Dots

Hallo allemaal,

Weer een nieuwe nail art met Pink.

  • Als eerste heb ik een verzorgende lak gebruikt en een basislak.
  • Vervolgens doe je met een kleur die je wilt (ik heb roze gekozen) de voorkant van je nagel (tip) schuin lakken. 
  • Dan heb ik zilver gebruikt om als lijntje ernaast te maken. Dit heb ik gedaan met mijn striper kwastje.
  • Daarna heb ik 1 streep met paars gemaakt en die maak je eigenlijk tegen de richting is. 
  • Naast die lijn heb ik met mijn dotting tool witte puntjes gemaakt. (Dit kun je aan beide kanten van de streep maken, waar je het leuk vindt). 
Een simpel ontwerp.
Het resultaat staat hieronder.
Stuur gerust reacties!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...