Heartflutters 3 kolom

zondag 3 april 2011

Nail Art met Stripes Blue

Hallo allemaal,

Hier komen de eerste foto's met uitleg...

 
Hoe ik dit heb gedaan:
Als eerste heb ik een verzorgingde lak gebruikt.
Daarna een basislak.
Als dit droog is heb ik het voorste stuk van mijn nagel (tip) met een basislak gelakt en toen de witte glitters over dit stukje gestrooid.
Dit heb ik even laten aandrogen.
Vervolgens heb ik een topcote gebruikt alleen op de glitters, om de glitters op hun plek te laten zitten.
Na een tijdje drogen heb ik eerst de zwarte lijntjes gemaakt (hiervoor gebruik ik een speciaal kwastje met lange dunne haren.
Daarna kies je een kleurtje wat je leuk vindt (ik heb voor blauw gekozen. Dit heb ik ook een keer met een oranje kleur gedaan).
Dan trek je 1 streep tussen de 2 zwarte strepen.
Om het af te maken doe je nog een topcote hierover heen.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden en een reactie willen plaatsen!
Ook voor vragen sta ik open en als ik kan helpen, help ik graag.
Groetjes, ~xXx~
Iris



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...