Heartflutters 3 kolom

vrijdag 29 april 2011

Nail Art paars

Hallo meiden,

Deze keer wilde ik iets met paars doen. Ik had 2 nieuwe kleuren paars van Gosch gekocht. Een lila kleur die je kunt zien op de tip van mijn nagel. De andere kleur is donker paars met glittertjes, deze heb ik gebruikt bij de streepjes die in het midden van mijn nagel staan.


  • Verzorgingslak en/of basislak.
  • Over de tip heb ik lila paars gebruikt.
  • Met mijn striper kwastje heb ik de streepjes gemaakt. Ik ben begonnen met zwart. De steep heb ik gemaakt vanaf de zijkant van mijn nagel. (je maakt eigenlijk een soort X). Houdt er rekening mee dat je de X redelijk breed maakt want er komen nog 2 kleuren bij.
  • Ditzelfde heb ik met de donker paars gedaan. Ik ben aan de zijkant van de zwarte streep begonnen en ze eindigen in het midden van de zwarte strepen.
  • Als laatste heb ik nog 1 witte streep gemaakt bij de X. Ik ben begonnen aan de bovenkant en aan de kant waar de donker paarse kleur zit. Ik ben geëindigt in het midden ben de X.
  • Ik heb nog 1 wit streepje gezet bij de tip. Deze heb ik niet helemaal tot aan beide zijkanten gemaakt omdat ik vond dat het anders te druk werd. Eigenlijk maak je 1 tijgerstreepje.
  • Als laatste een topcote.



~xXx~ Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...