Heartflutters 3 kolom

dinsdag 19 april 2011

Nail Art glitter oranje

 Hallo meiden,

Ik heb gekozen om een oranje glitter french manicure te maken.
Zo heb ik het gedaan:
  • Verzorgenslak, basislak.
  • Oranje glitterpoeder uitzoeken. (ik heb voor oranje gekozen).
  • Als de basislak droog is gebruik ik toplak en hiermee lak ik de tip van mijn nagel. Vervolgens strooi ik de oranje glitterpoeder hier overheen.
  • Als ik dit bij alle nagels heb gedaan doe ik hierover nog een keer een toplak alleen op de tip (zo kan de glitter goed aandrogen en blijft het op de plek zitten. Daarnaast voorkom ik dat ik de glitter over de hele nagels lak). laat dit allemaal goed drogen.
  • Je kunt er voor kiezen om nog een keer een toplak te doen over de tip (dit heb ik wel gedaan voor extra stevigheid).
  • Daarna heb ik een oranje bloemetjes sticker op mijn middelste vinger gedaan. Ik heb 2 oranje steentjes aan de zijkanten geplakt met toplak. Op mijn pink heb ik 1 oranje bloemsteentje geplakt met toplak.
  • Als laatste ben ik nog eens met de toplak over alles gegaan zodat de steentjes goed vast blijven zitten en voor het eindresultaat.







Voor vragen... stuur maar een reactie ik zal ze beantwoorden.
~xXx~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...