Heartflutters 3 kolom

dinsdag 12 april 2011

Shooting star

Hallo meiden,

Dit ontwerp heet Shooting star. Dit is een heel leuk ontwerp omdat je zelf kunt kiezen vanuit welke hoek je de ster wilt hebben. Ik heb ervoor gekozen om vanuit het midden de schooting star te maken. Maar je kunt het ook vanuit een hoek van je nagel doen.

  • Verzorgingslak en basislak.
  • Kiez 2 kleuren die je wilt gebruiken voor de Shooting star. Ik heb voor zwart en blauw gekozen.
  • Maak met je striper kwast lijntjes. probeer de lijntjes in de richting te maken van uit welke hoek jij wilt dat de ster valt. Omdat ik voor het sterretje in het midden wil heb ik ervoor gekozen om de lijntjes over mijn hele nagel te gebruiken (zoals je op de foto kan zien). Ik ben eerst met de zwarte lijntje begonnen en daarna heb ik de blauwe lijntjes gemaakt.
  • Je kunt ervoor kiezen om er glittertjes erover heen te doen (hoeft niet). Ik heb dit wel gedaan met een nagellak met zilvere glitters. Ik heb gewoon de glitters over de blauwe en zwarte strepen gelakt. (Ik weet niet zeker over je het goed ziet op de foto).
  • Ik heb een wit sterretje gekozen en deze in het midden van mijn nagel geplakt in de natte nagellak.
  • Als dit allemaal droog is kun je er een topcote overheen doen en dan is dit het resultaat.




Hopelijk vinden jullie dit ook leuk.

~xXx~ Iris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...