Heartflutters 3 kolom

zondag 3 april 2011

Nail Art met Pink & White

Hallo Allemaal,

Ik heb een Nail Art gemaakt met Pink en White.
  • Als eerste heb ik een verzorgende lak gebruikt en daaroverheen een basislak.
  • Daarna heb ik de voorkant van mijn nagel (tip) roze gemaakt en dit laten drogen.
  • Vervolgens heb ik met mijn striper kwastje (kwastje met lange haren) een brede wite streep gemaakt.
  • Met mijn Dotting tool Heb ik aan de zijkant van het witte streepje puntjes gezet. (aan beide kanten 2).
  • In de tussentijd is dit wel gedroogd en kun je met je striper kwastje zwarte lijntjes gaan zetten in een kruisvorm. Je trekt de lijn van het ene witte puntje diagonaal naar het andere witte puntje.
  • Als laatste kun je de topcote erover heen doen als alles een beetje is aangedroogd anders trek je het zwart over je hele nagel.
  • Zie de foto voor het resultaat!

           








                       




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...